Elektronikus Ügyintézés
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési tv.), valamint a kapcsolódó jogszabályok alapján Lenti Város Önkormányzata 2018. január 1-jétől a szakmai feladatai ellátása során biztosítja az elektronikus ügyintézés szabályait egyrészt az arra kötelezett szervezetekkel, személyekkel másrészt az azt vállaló magánszemélyekkel való elektronikus kapcsolattartásban. Az E-ügyintézési tv. rendelkezéseit – főszabályként – a már folyamatban lévő ügyekben is alkalmazni kell.
Lenti Város Önkormányzata elérhetővé tette azokat az elektronikus űrlapokat, amelyeken keresztül a jövőben tematikus beadványok küldhetők az Önkormányzat felé. Ezek 2018. január 1-jétől elérhetőek az Önkormányzat honlapján (www.lenti.hu).
A beadványok és kérelmek letölthetőek az alább felsorolt menüpontok alól. Kitöltés és mentést követően beadványokat és kérelmeket az e-papír szolgáltatáson keresztül lehet megküldeni Hivatalunknak (Lenti Város Önkormámyzata, rövidnév: LENTIONK).
.jpg)
Az elektronikusan benyújtható illetékköteles eljárások megfizetésének részletes leírása az adott ügy menüpontja alatt található.
ELEKTRONIKUSAN INDÍTHATÓ ÜGYEK
Ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek, kérelmeiket, bevallásaikat az Önkormányzati Hivatali Portálon (OHP) keresztül nyújthatják be Lenti Város Önkormányzata felé.
(Elektronikus ügyintézés az önkormányzati hivatali portalon
Elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezhető eljárások)

Akik még nem rendelkeznek ÜK regisztrációval, azok az alábbi nyomtatványok közül választhatnak.
Adó ügy
Általános igazgatás
Szociális ügyek
Építés ügy
Egyéb |